mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, March 3, 2011

Bila dapat Gaji ni?

assalammualaikum pembaca setiaku....biasanya kalau korang dapat gaji wat pe....mesti dah set dalam minda nak bayar tu,bayar ni...contohnya nak bayar kereta,bil telefon,broadband,bil air,bil api dan macam2 lagi.....sape2 yang tak de hutang tiap bulan tu,bernasib baik la...duitpun leh simpan..gaji bulan ni tak tau dapat bila,harap2 minggu depan...

kalau aku dapat gaji macam2 aku nak bayar...paling penting kereta...kalau tak bayar,mampus aku..tak pasal2 aku lik keja jalan kaki, tiba2 kena tarik....isssshhhh dasyat2..x nak aku...

bosan la...minggu lepas kot...aku lik keja nak tengok tv dalam bilik,aku tekan la suis utama...aku tekan punye tekan,tv aku gelap je,x de nyala merah......ape hal pulak ni...mula la aku maki sorang2......tekan banyak kalipun tak leh...(dalam hati,tv ni mesti da rosak!!)hampeh tul la...memang rosak.......so bosan la aku,tak leh tengok tv sambil baring2 ngan fira...nak tengok kat luar malas..tak de tilam empuk....so aku dengar radio ataupn online je la....kalau aku rajin aku tengok la tv kat luar tu...tapi citer yang best2 je la....alaaaaaa cerita yang malam jumaat tu takkan tak tau...Jentayu la...jom layan....byeee..

2 comments:

Siti Safiyyah said...

eh kite same la..tv kat umah ss pon rosak..last2 tuka baru jek..;)

ayu sleeping said...

ss:yeke....tp sy lum beli lagi...tggu duit jatuh dari langit....hihiiiiiiii