mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, March 11, 2011

motor basikal

assalamualaikum....harap pembaca semua sihat la hendaknye ye...kali ni aku nak kongsi cerita pasal budak tecik aku ni ha...bukan main lagi,macam2 karenah di buatnye....ni nak story time atuk dan wannye pergi tesco..pada suatu hari sedang mereka bertiga berjalan-jalan di tempat jual2 basikal,motor budak2...tiba-tiba syafira menunjuk ke arah motor basikal yang die suka sangat,die meronta2 sambil berpaut motor basikal tersebut,lalu wannye pun terus mengambil dan tak sempat nak pilih2 yang lain....selepas beberapa minit kemudian mencari barang lain hendak dibeli... atuk ngn wannye pula hendak membayar barang2 tersebut termasuk motor basikal syafira....time nak bayar...syafira tak bagi barang die yang die suka sangat tu...(dalam hati macam la orang tak nak belikan)sebabnye die takut barang die kena ambil...hiiiiiiiii...pujuk punya pujuk...baru la die nak bagi, suruh bayar....

tabiat syafira....raraaaa..
* kalau die nampak orang lain main mainan...die mula la nak rampas orang punya..betapa gangsternye..

* kalau orang main mainan die...terus je rampas...contohnye motar basikal die tu la...budak2 lain pengang cikit terus marah sambil pengang motor tu...issshhhh perangai sape la tu,masa kecik2...

* kalau dapat kawan kemain suka bebeno,tak kisah la orang tu muda atau tua...yang penting orang yang layan karenah die tu layan baik2,baru die nak kawan..(yang jadi mangsa adik aku la,kalau lik kampung asik berkepit je ngan adik aku tu...ikut je ke mana die pergi...nak mintak dokong je....heeeeee,senang la aku gamamknye...senang aku wat keja....tak yah nak ngadap die je.... okay la, kalau aku sudah mula berkata2 dalam blog ni...tak abis pulak cerita aku...korangpun bosan pulak nak baca.... di bawah ni de pict budak tecik ngan motor basikal(sebab ape aku panggil motor basikal,korang tengok la sendiri ade tempat kayuh,de exzos merah kiri kanan..ok...

layan ye superbikes baru ngan budak tecik...
(ni la die yang aku cerita panjang jele tadi)

(selamber je muka,buka nak senyum)

(tak tahan naik motor sambil isap puting)

No comments: