mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, March 23, 2011

kami berdua sahaja

assalamualaikum...selamat pagi...semalam sempena besday aku...myhusband cuti,aku pulak halfday...petang tu die bawak aku gi jusco...nak belanja aku makan,sebelum tu kami gi beli tiket,nak tengok citer yang meletop tu,arahan KRU STUDIO....memang best la ceritanya,rugi tak tengok....(bagi akulah)aku suka tengok citer lawan2 ni...layan..

lepas beli tiket wayang,kami gi makan dulu,masing2 tak makan lagi...perut dah berkeroncong da ni...so kami terus terjah kennyrogers

(ni aku punya order)

* lepas makan jalan2 jap gi cari barang2 ape nak beli..sementara tunggu kul 3.15 pm..nak tengok merong..hiii

bersmabung.......

No comments: