mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, May 30, 2011

aku dah agak mesti salma Juara

assalamualaikum semua dan selamat pagi....sapa tengok mentor 5 semalam...angkat kening semua....eh ehhh...aku tak nampak la,korang angkat kening...malam tadi memang syiok la persembahan dorang,semua best..aku memang dah agak dah,mesti si salma menang...walaupun aku tak pernah nak vote dia,tapi dalam hati aku, mengatakan dia akan menang...tunggu je...malam tadi sangkaan aku memang tepat..yeaaahhh,aku suka suara dia best..macam vicklin victor....ceh sama ke?...

salma 21 tahun,muda lagi...

huhu cayalah salma...suara shiha dan iqa pun sedap jugak...kiranya malam tadi semua la menang...semua dapat hadiahkan...dapat duit,kereta,motor vespa...cute pulak tu.semua tak menyangka salma boleh menang..yang orang sangka iqa menang,ataupun shiha,tapi sebaliknya si salma...tahniah la semua...

2 comments:

Murni Delights said...

hai salam perkenalan
salma mmg best..

ayu sleeping said...

wsalam...sama la kita