mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, May 4, 2011

sambungan cuti-cuti di ancasa hotel

assalamualaikum semua...ari ni aku sangat bizi,jaga kaunter lagi,jawab telefon lagi,isshhhh tak terlarat sorang2 aku nak buat....orang baru tak masuk lagi....ahhhhhhhh...malas aku nak fikir. okay berbalik kepada tajuk di atas...pagi ahad lepas,bangun je dari tidur,isi perut dulu kenyang2,lepas tu baru turun mandi laut...heheheeeeeee,dah puas mandi laut kita pi mandi swimming pool pulak...aku tak de la beria sangat dapat main air...aku nak bagi si fira tu gembira dapat main air masin..kena ombak sampai terminum2 air laut tu....pastu mula la melalak tak tentu pasal....mana taknya mata fira kena air laut jugak....heeeeee memang pedih.layan la pic di bawah..
(ni bilik kami ayah+ibu+fira)

(kusyuk main minyak telon....)

hehe aku berjaya,dapat bukak)

(ni la pantai PD di ancasa hotel)

asyik buat muka masam je si fira nihh)

(fira+si gajah)

(marah la kononnya tu)

di sini pulak swimming kat hotel ni..

(time ni baru lepas mandi kat laut...kesejukan)

(pandang orang dengan gengstarnya)

(huuu sejuknya...ada hati nak mandi kolam pulak!..)

sebenarnya de lagi nak cerita,tapi penat la. esok2 la....

3 comments:

Izzatie said...

Heh . Comelnyeee fira ;)

Axie04 said...

olo.. nape marah2 tu, ibu x bagi mandi kolam ye

ayu sleeping said...

izatie:awakpun comel gak..suka tengok gigi zatie..cantik
axie04:ibu die yang suruh wat muka marah....kelakar