mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, May 9, 2011

jalan-jalan sampai lebam

assalamualaikum semua...harap you all sihat yerk....sempena hari ibu dan hari lahir my husband aku nak ucapkan sesuatu pada kamu berdua....(mengunyah kerepek ubi bersira cili)nyum,nyum,nyummmmm....

ucapan aku pada ibuku yang tercinta: = selamat hari ibu! mak,terima kasih menjaga dan membesarkan saya daripada kandungan mak sehingga lah besor panjang..tak de la panjang bebenor...sehingga jugak saya bergelar ibu,macam mak...segala pahit manis melayan karenah saya semasa kecil,mak tetap mak yang terbaik di sisiku..ibu..ibu...engkau lah ratu hatiku...wat selamanya..love u mak...

ni la ratu dalam hidupku...tiada lama,
tiada baru,satu2nya ibuku..
.

ucapan aku pada my husband:= Dia rasa diri dia sangat bertuah...tarikh lahir dia sama dengan tarikh hari ibu.(08.05.2011)...aku belikan dia sepasang baju tshirt...dia sangat suka...hehehe...aku tak tau nak beli apa lagi....tu je la yang aku mampu...untuk husband selamat hari lahir,semoga panjang umur,berlipat gandakan rezeki..semoga ikatan yang kita jalin selama ni kekal hingga akhir hayat...amin...kalau rezeki lebih,benja kami makan sedap lagi ye.....sayang tak tolak pun kalau dpat makan sedap2...hati bertambah gumbira...hiiiiii...

berbalik pada tajuk di atas...jom jalan-jalan di jusco bandar baru klang lagi....seronok bebenor cik fira kita berjalan di tempat yang luas...aku nak pimpin tangan dia,terus laju tangan dia menolak....bedebah ko fira....kalau penat berjalan,ibu dengan ayah jugak yang dokung.....ni time tunggu my husband tukar tali jam yang rosak...tak sah kalau tak bergambarkan..kan..

sampai mendongak cik fira kita ni yerk....

nyampah ibu kalau fira wat muka masam..

sibuk nak tengok jugak ...(dalam hati cik fira.issh..issh.issh..banyaknya,nak satu boleh,hehe)boleh blaaahhh...

3 comments:

MUMMYAR said...

alamak baca psl kerepek ubi cili tu....tetiba lak teringin...mana nk carik nih...hehhe..
slmt hari ubu ye...moga akn jadi ibu yg hebar spt ibu2 kita.....

Anonymous said...

selamat hari ibu juga.
singgah,datang dari blog abg ben =))

TAK SALAH KALAU BALAS KUNJUNGAN KAN?

personal blog :
expire-date.blogspot.com

blogshop :
old-stuffresale.blogspot.com

THANK YOU !!!

ayu sleeping said...

mummyar:ni pun secara kebetulan jumpa kerepek tu kat dewan tempat kerja ayu,masa tu ada hari bertemu pelanggan.nasib baik sedap...

fazlina aziz...tq sebab singgah..nanti kalau de masa ayu singgah