mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, May 25, 2011

menternak lemak kat secret recipe

ni sebenarnya untuk n3 semalam(24.05.2011),pc aku buat hal pulak..akupun tak tau kenapa...so aku publish untuk hari ni...

cerita 23.05.2011 malam
assalamualaikum dear bloger..dalam kul 8.30pm malam tadi..kami pergi ke secret recipe...sempena ulang tahun perkahwinan kami....

sesi membalas mesej pagi semalam..

suami:"malam ni nak makan apa?" beberapa minit kemudian... suami::cakap je nak makan kat mana?"
isteri:(dalam fikiran)makan kat secret sedap jugak ni,leh makan kek sekali...aku balas pendek je.."secret".
suami:ok...


meh cuci mata


yang air kuning tu orange apricot slushie(husband punya),air hijau tu nama dia green apple kasturi(aku punya)memang terbaik lah..yang satu lagi air hot choclate(fira punya)kek kongsi bertiga...yeahhhh

fira tengah kusyuk dengan satay dia

kusyuknya!! husband makan fried rice satay,aku pulak makan tom yum kung...memang cukup rasa..firapun ada gak dia punya makanan.kid's burger chicken(bukan habispun.kami yang bedal..)

me & fira,asal muka aku nampak lain...ni sebenarnya muka tanpa makeup..nutaral gitu....

ok dah tamat..
see u..

2 comments:

pena rozie said...

Semalam pun menternak lemak kat S.R gak..

ayu sleeping said...

yeke...sama la