mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, March 17, 2011

selamat pagi

assalamualaikum semua.........

harap awak sihat?

awak dah makan?

kalau belum makan pi la makan dulu,saya dah kenyang...hihihi...

ari ni aku kena taip laju2,sebab ari ni aku kena jaga kaunter lagi.....hiiiiiii...

malas sangat2...sampai bila nak jaga kaunter geran...dah bosan..tolong aku...cepat..

tapi apakan daya....tugas kena dilaksanakan....

syukurlah kepadanya dapat bekerja sehingga hari ni...

tiba2 aku nak citer pasal kartun shin chan...
korang suka tengok tak?.....

aku suka tengok jugak,tengok gelagat shin chan yang kelakar...

adik shin chan pun kelakar jugak...

kadang2 shin chan ni suka buli mama dia...

tak leh tengok mama dia tidur,ada je dia nak buat.....

ok tu jela...akupun de kerja ni.....

by

1 comment:

rarapuing said...

selamat pagi dear :))