mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, March 2, 2011

Kisah dulu kala

Assalammulaikum semua...ni aku nak story sikit time aku blaja dulu...aku de geng aku sendiri..dulu2 punya cerita la, tahun 2005 tak silap aku...tiap masa dan setiap saat,kalau lepak kat mane2 mesti confirm bawak gitar...pastu nyanyi la lagu macam2,memang best giler time tu...memang sporting giler arr member aku tu semua...kalau terkenang teringat lak kenangan manis sama dioarng,di bawah ni lagu wajib bagi kami nyanyikan,dulu aku siap hafal kot lirik lagu ni...sekarang hampeh,separuh jalan je hafal,korang mesti taukan lagu ni,penyanyinye acab....fames jugak la..lagu2 die...jom nyanyi....lalalalalaaaaaa

Penyanyi: ACAB

Lagu: Bersama Semula

Terkenang, Terbayang,
Tak dapat aku lupakan,
Tapi sayang semuanya tinggal kenangan.

Teman ku, kasihku,
Ku ingin seperti dulu,
Bersama menjelajah dunia.

Kekuatan, kebanggaan,
Bebas dan terus berjalan,
Kenangan tak mungkin ku lupakan.

Aku harap teman semua
Dapat bersama semula
Perjuangan kita masih belum pudah

Kemananya
Teman setia
Perjuangan…
Ku ingin kau semua…
Bersama semula…

p/s: suka lagu ni....tapi hanya tinggal kenangan...

4 comments:

kembara n.s. said...

Assalamualikum....jln & singgah dan follow, so sudi2 lah jenguk & follow my link kat http://myadros.blogspot.com/

Kak Wan Kamsiah said...

salam ziarah....blogwalking & follow. Jenguk akak nya link kat http://mykamsiah.blogspot.com/.

ayu sleeping said...

kembara:ok
kak wan;ok

apislerr said...

salam,
mengunjungi rakan2 blogger;)
slmt berkenalan,
blog apisv2