mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, March 4, 2011

semakin gedik

assalammualaikum semua pembaca,ari ni aku nak cerita pasal my princess fira..die dah semakin nakal & degiks...pantang nampak wan die pakai baju lawa,mula la terguling2 kat lantai...nak ikut..tu la dah kemaruk sangat nak berjalan...dah pandai pakai seliper sendiri,terus je nak kuar umah...

pantang bukak peti ais,laju je die nak nyibuk...cari benda die yang tersorok...nak tau pe air vitegan la...air yang paling die suka sangat,kalau die minum sekali sedut saje...dah abis....

pantang ajak pergi mandi,die terus amek tuala mandi die yang tersangkut kat ampayan..then terus masuk bilik air...

pantang nampak orang lain makan,mesti die nak nyibuk gak...kaki bedal,tp cam tu gak badan die...tak gemuk2...lasak bukan main....layan..

pantang nampak aku lipat baju,diepun nak join aku lipat baju..ntah pape yang di lipatnye...pastu nak amek baju yang aku lipat...ohhhh nooooo...pantang aku...automatik suara aku sudah bertukar...syafiraaaaaaa....opppss die terus tersentak.....tapi die tak nangis....

pantang nampak aku bukak laptop,die pun terus duduk kat riba aku...nak buat sibuk!!!tekan2 keybod tu,,,sungguh marah aku di buatnye..

aku suka cubit 2 belah pipi die,sebabnye aku nak tengok die gigit tangan aku,melepaskan geram...memang die sangat marah,tapi aku suka tengok die marah...cute...

kadang2 tu tibe2 die buat perangai gedik die,gelak2 sambil tutup mulut.....isshhhh nyampah aku tengok,tapi lawak....aku gelak je...

aku pikir2 balik,memang best layan budak2 ni...hilang rase ketensionan...lagi2 budak2 tu aktif dan lincah,bertambah suka aku nak sakat....layan la pict kami...huaaaaaa...

(fira suka buli ibu die...kejam)

(suka tengok muka selamber die,ngan mulut melopong....)


(kalau nampak makanan...kusyuk bebenor...tak pandang kiri kanan)

-------------tammat-------------

No comments: