mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, April 6, 2011

nasi lemak naik harga

assalamualaikum dear blogger...

hari ni aku saje nak beli sarap kat kantin...

aku tapau nasi lemak...

dah tapau semua nak gi bayar la ni...

aku tanya kat akak tu:"berapa kak?"

akak kantin:1.50

dalam hati:aikkkk mahal la pulak,padahal aku amek sikit je..harga dulu 1.20

aku bertanya lagi:"dah naik harga ye?

akak kantin: "yela yu"...

aku:terus terdiam dan berambus dari situ....

maybe aku dah lama tak beli kat kantin tu...aku tak tau makanan kat situ dah naik harga sesuka hati...

p/s:baik aku beli kat luar la lain kali...lagi sodappppp.....aku dah bosan makan kat kantin...tidakkkkkkk......

MAKAN SEKARANG... :(

6 comments:

Sharinginfoz said...

hmmmm semua benda naik harga sekarang, kat kantin pun naik

ayu sleeping said...

memang pun....baik beli kat luar 1.20 je,sedap plak tu.

NuReLLe said...

td bli nasi lemak daging 3 ketul 3 cm x 3 cm 5 hinggit..huuuuuuu~

NOOR FATIN said...

dlu2 makanan murah je. skrg pnyalah mahal..huu

ayu sleeping said...

nurelle:mahal jugak,maybe daging dah naik harga

ayu sleeping said...

fatin:semuanya telah berubah