mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, April 5, 2011

Gadis diperkosa bapa tiri mahu pembelaan sewajarnya

assalamualikum semua & selamat pagi....berita sensasi hiburan terkini..aku baca kisah dia,terus dalam hati berkata"kesiannya budak ni,kurang ajar betul bapak tiri dia ni..."

CERITA...ZT menceritakan kejadian menimpanya kepada Muhd Khairun dan Ketua Biro Pengaduan Awam MCA, Datuk Michael Chong.
CERITA...ZT menceritakan kejadian menimpanya kepada Muhd Khairun dan Ketua Biro Pengaduan Awam MCA, Datuk Michael Chong.

KUALA LUMPUR: Seorang gadis yang menjadi pemuas nafsu serakah bapa tirinya selama 14 tahun kesal kerana walaupun laporan polis mengenai kejadian itu sudah dibuat selepas dia nekad melarikan diri dari rumahnya di Kampung Pulau Tiga, Sungai Petani, Kedah pada 2008, namun tiada tindakan diambil.

Malah, bapa tirinya itu hingga kini masih bebas.

Mangsa yang hanya ingin dikenali sebagai Cik ZT, 28, berkata perbuatan lelaki terbabit langsung tidak berhati perut kerana menjadikannya hamba seks sejak bertahun-tahun lamanya hingga hidupnya sentiasa ketakutan.

Bercakap dalam sidang media di Wisma MCA, di sini, semalam, dia berkata, kali terakhir dia diperkosa bapa tirinya yang berusia 58 tahun itu ialah pada 23 November 2008, kira-kira jam 6.30 petang selepas lelaki terbabit membawanya ke Kampung Pulau Tiga, Sungai Petani.

Bertekad untuk mengakhiri penderitaan itu, dia meloloskan diri pada keesokan harinya.

ZT yang kini menetap di sebuah rumah perlindungan yang dirahsiakan membuat laporan polis pada 2 Disember 2008 di Pulau Pinang dan kes terbabit dipindahkan ke Ibu Pejabat Polis (IPD) Kuala Muda, Sungai Petani, berdasarkan tempat kejadian itu berlaku.

Namun, sehingga kini lelaki terbabit masih bebas dan berada di Sungai Petani menyebabkan dia mengemukakan semula kes berkenaan kerana inginkan pembelaan terhadap penderitaannya itu.

Beliau yang ditemani Pengerusi Biro Aduan dan Komuniti Pemuda Umno, Datuk Muhd Khairun Aseh, menceritakan peristiwa hitam itu bermula ketika dia berusia lapan tahun apabila bapa tirinya itu mencabulnya.

“Pada usia 11 tahun, saya kehilangan dara apabila dirogol bapa tiri dan sejak itu, sering diperkosa tanpa mengira masa dan tempat. “Saya juga dilarang keluar rumah dan berkawan selain diugut tidak menceritakan perbuatannya itu kepada sesiapa pun.

“Saya tidak berani melaporkan perbuatannya itu kepada mak kerana sangat takut lelaki itu akan mencederakan saya,” katanya.

Sementara itu, Muhd Khairun berkata pihaknya semalam membawa perkara itu kepada Ibu Pejabat Polis Bukit Aman bagi siasatan lanjut.

sumber:mymetro online

1 comment:

Amy Amira said...

tu bukan bapak lagi dah! tu setan!