mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, April 21, 2011

CONTEST : inner tu saya punya!

assalamualaikum dear blogger dengan rela hatinya aku masuk contest msr VIP ni buat kali ke 2..hari tu pernah masuk senyuman paling menawan,tapi tak menang...hiiii,kali ni aku cuba lagi..untuk mandapat inner cotton...menarik tertarik...colornya sangat hot...ni yang aku suka ni..kalau korang nak inner free jom terjah blog mrs VIP klik SINI

"inner ni memang saya punya"!

* okay AYU SLEEPING jawab,kenapa saya patut bagi anda menang dengan tajuk ' inner itu saya punya ' kerana saya memang minat,suka pakai inner cotton,sebabnya kalau inner cotton leh wat muncung,cantik la kalau pakai..memang best rasa selesa sangat sebab inner cotton ni tak ketat,longgar2 sikit,lagi satu yang aku paling suka dia serap peluh,tapi tak peluhpun sebab aku kerja kat dalam opis...ada ekon....(nak bagi tau je)hiiiii,lagi kalau pakai inner cotton ni leh pakai shawl dengan mudah,dia tak gerak2 senang dibentuk..memang aku sangat2 suka,panjang pulak mukadimah aku...harap-harap bertuah ye kawan-kawan.ni pendapat ayu sleeping tau!! korang apa pulak?!....

ni pict aku,aku pakai inner cotton..tak melakap kat dahi..


2 blooger aku nak tag:

1. ezy
2. cam

SELESAI!!!

5 comments:

mrs chenta said...

gud luck darl!!

ayu sleeping said...

eeeeee...sama2 kasih..first time msr vip comment..

ayu sleeping said...

mr izzo:salam kenal folo back

Cik Cempaka said...

i likeeeeeeeeee inner cotton =)

Anonymous said...

alia nk2 inner tuh jgk :D