mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, April 25, 2011

macaroon oh macaroon

assalamualaikum dear blogger yang disayangi semua, teringin sangat2 nak makan satu cookies ni,nama dia macaroon...memang dah lama ngidam ngan benda ni,mesti rasa sweet2 je,mesti sedap..bila la agaknya aku dapat makan,kalau benda ni ada jual kat pasar raya dah lama aku pergi beli...susah pulak nak dapat...nak makan macaroon jugak.....nape aku nak makan dia sangat2,sebab dia comel....aku suka benda yang comel2 ni....kesian kat aku tak pernah makan macaroon ni....terliur jugak la kalau blogger lain cerita pasal benda alah ni...tu yang membuatkan aku teringat je...sedapnya kalau dapat makan,mesti puas hati aku kalau jumpa si macaroon ni.............korang tengok la pic macaroon kat bawah ni...sungguh sedap....dapat tengokpun jadilah....sapa nak bagi aku macaroon ni....angkat kaki....?!

semua macaroon di bawah ni sangat comel.....
bila la aku dapat makan ko???



aku suka benda yang susah nak jumpa seperti di atas....
ya Allah makbulkan lah doa hambamu yang teringin sangat nak makan macaroon ni....

5 comments:

Adynda Nurfarina said...

mana nak cari benda alah nie?? salu sgt da blogger cerita pasal makanan comel nie huhu...nak rase jugakk...;p

ayu sleeping said...

tu la pasal...rasa wat ayu sleeping terliur.................ngeeeee

MUMMYAR said...

slm..lama i x walking....my doter suka makan macaroon ni...ada jual kat gtower jln tun razak,kat nathalie's,kt harrods klcc pun ada tp mahal ckit sbb besar....

I B U E L Y S H A said...

ayu kat empire subang pon ada...tu la paling dekat dgn kita kalau nak pegi 1 rm3 ker rm3.50 mcm tu

ayu sleeping said...

mummyar:tq bg information...tak tau bila nak gi sana...asik bz je....
kakezy:hahaaaaaa....bos besar tak tau freenya bila....klu kak ezy pg,nak kirim ye.....hiiiiii