mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, April 7, 2011

anak ikan gapi yang comel

assalamualaikum semua...hari tu aku ada janji nak tunjukkan anak ikan gapi yang telah lahir ke dunia pada 05.4.2011 bersamaan hari selasa...hehehe...ingat manusia je ke de tarikh lahir,ikanpun de tau...tapi berat ikan takkan aku nak timbang kot...giler apa!?...hehe,tengok la di bawah,kalau tak caye...yang berserabut tu anak ikan la tu...nampak tak?....

(mase ni aku belum asingkan lagi,biar dia bergembira dula dengan "si ibu")

(aku dah asingkan,cuba kira berapa?)

(jahat akukan...asingkan ibu dan anak,untuk kebaikkan jugak,aku takut ikan lain makan si kecik tu..)

tapi hari ni aku dah tukarkan akuarium dengan lebih besar,anak dan ibu yang lain,sudah duduk 1 rumah...biar dia bersiar dalam umah yang besar sikit...ikan2 dalam tu semua gembira sampai tak kata ape,berenang je kerja dia..heheheeeeee...

3 comments:

sobri yaacob said...

comel la..ikan ni...dulu ada bela gak...lpas pg smbg belajar...blik cuti tgk tinggal balang je lg.... ha..ha..

ayu sleeping said...

yeke...asal tinggal balang je..ikannye kena makn kucing ke?!

Cik Eliza said...

awwww~

comellll~

<3