mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, April 7, 2011

Anwar sudah beri keterangan

KUALA LUMPUR - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan antara 35 orang yang sudah dipanggil polis untuk memberi keterangan berhubung siasatan rakaman video seks melibatkan pelaku yang didakwa mirip seorang pemimpin pembangkang.

Individu lain yang sudah diambil keterangan mereka ialah trio Datuk T iaitu bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa, Datuk Shuib Lazim yang mengaku mendedahkan video itu kepada sekumpulan wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara di sini pada 21 Mac lalu.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata, beberapa kakitangan Carcosa Seri Negara turut dipanggil memberi keterangan berhubung rakaman tersebut.

Menurut beliau, keterangan yang diambil daripada Anwar setakat ini adalah 'memadai'.

"Sekiranya terdapat keterangan (Anwar) yang tidak lengkap, kita akan panggil dia sekali lagi untuk bagi keterangan tapi setakat ini ia (keterangan) mencukupi," kata beliau kepada pemberita di Bukit Aman di sini semalam.

sumber:kosmo online

No comments: