mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, April 26, 2011

cerita pagi ni

assalamualaikum dear blogger.,harap kamu sihat yerk,1 % hati tak gembira sebab handset aku tertinggal lagi kat rumah,omg....aku tak tau apa yang aku fikirkan dalam kepala hotak ni...maybe dalam kepala aku ni tengah serabut kot,sebab tu semua benda yang penting aku lupa nak cek...ni kali ke 2 handset aku tertinggal ye kawan2..ishhhhh dasyat betul la aku ni,kalau berlaku apa-apa kat tengah jalan,mau aku gelabah,mintak simpang la...gi jauh-jauh..

sampai bila lagi aku kat sini,
menghitung hari demi hari,
permudahkan pekerjaanku di sini,
selesaikan masalah tiap hari,
saat gembira belum lagi ditemui....

ayuh sarapan,pagi ni aku bawak bekal dari rumah,mak mertua masak mee goreng...nak makan dulu yerk....

2 comments:

I B U E L Y S H A said...

Mak mertua ayu masak apa..mesti sedap kan

ayu sleeping said...

heeee mee goreng sudah....tinggal bekas je kak