mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, March 1, 2011

Barang Cosway

Assalammualaikum dear blogger....harap korang sihat seperti biase...n3 kali ni aku nak share tentang barang cosway yang aku guna sekarang!!...x rugi klu korang membelinye...aku dah cube macam2..buat pengetahuan korang jugak aku seorang ahli cosway...cawangan cosway ni kat mane2 tempat semua de...tak susah la nak cari..antara barang yang aku guna sekarang:.


1) yang paling aku like sangat2 bedak MIYAMI,bedak ni jugak dah sebati ngan muka aku,so aku dah tak yah nak pening2 nak tukar2,dulu aku guna yang Medium,sekarang aku guna Light,saje nak tukar citarasa....


2) ni plak eyeliner (flexiliner)..best jugak yang ni,korang cube la...nak wat bentuk tajam ke,condong ke, terbalik ke....what ever.....



3) sape rase perut buncit,sakit perut wanita,nak wat urut mengurutpun leh, sila la try Ginger Extract Cream(pati halia) sapu banyak2 memang rase kepanasannye...

4) ni plak prodak Fleur Fantasy...aku tak guna semua kat bawah ni...yang aku try minyak wangi die...bau die lembut...yang lain aku teringin gak nak try..


p/s: sape2 yang nak cube barang2 cosway, pi terjah cawangan cosway yang berdeka
tan.

No comments: