mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, February 28, 2011

Selamat tinggal Februari

ASSALAMMUALAIKUM semua....harap sihat...

pada tahun 2011 ni, bulan februari sampai 28 hari saje....

cepat betul masa berpusing umpama kipas angin sedang berpusing....

tup..tup.. dah nak masuk bulan mac..(bulan penantianku,besday aku la)....

aku dilahirkan pada tanggal 22 mac (tiba2 je aku nak citer kat semua org)layan....

tahun ni tak tau dapat hadiah ape dari my bucuk(husband la,tahun lepas jam tangan....

tahun lepas time lik kampung bulan 3..ayah aku belikan kek untuk aku....terharunye best sgt....

nak bagi tau lagi besday aku sama dengan tarikh lahir adik perempuan aku gak, x sangka beb....

p/s:nak hadiah lain dari yang lain...

No comments: