mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Saturday, March 5, 2011

nak masak apa?

assalam..semua,sekarang ni aku tengah berfikir tgh ari ni aku nak masak pe...tadi aku dah keluarkan ayam dari peti ais....

korang mesti pening cam aku jugakkan..tak tau nak masak pe...masak je la pe yang terlintas dalam minda aku ni....masak ayam sambal,ayam masak merah,masak kicap dah masak ari tu...ayam masak kurma,ayam masak bercili...hahhhhhhhhh....ape2 je la...

bab sayur aku,senang je nak masak,aku tak kisah sayur pe....bedal je....aku bukannye makan banyakpun...sebenarnye aku nak berdiet....heheheeeeeeeee....so,kalau aku makan,sikit je aku makan...almaklum akukan nak jaga badan....hiiiiiiii....

ari ni aku nak masak lambat sikit...saje je...pastu tengah memikirkan lagi nak masak pe....masak yang simple sudah...yang penting aku nak goreng ikan masin made in sungai besar...sedap wooooooo...sape rase sekali,mesti nak 2,3 kali...ari tu lik kampung...beli sekilo bawak lik padang jawa...

ok la...ade keja nak dibereskan dulu...by wassalam...

No comments: