mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, March 18, 2011

cerita untuk malam ni

* assalamualaikum dan selamat malam....mesti korang semua ada yang tengah tengok tv,layan facebook,layan blog dan lain2 lagi...nak citer sikit time aku balik kerja petang tadi,banjir kat sungai rasau,tu la jalan pi kerja ,balik kerja,so apa yang harus aku lakukan,aku pusing balik ikut lalu tol singgit...tak de la banjir,tapi jem jugak la kat depan JPJ padang jawa..dekat sungai rasau,kalau hujan mesti banjir...rasa was2 je aku nak lalu situ...kalau time hujan lebat aku lalu ikut tol,tu la perkara yang bijak,...sape yang tak tau tempat mane selalu banjir...nasib korang la ye....aku tak leh nak tolong...takkan tengah2 hujan lebat aku nak berhenti,tahan orang satu persatu,cakap kat dorang jalan sana banjir...ohhh demmm,tidak mungkin sama sekali....kalau ada orang cam tu begitu tulus hati mereka,tuhan je yang balas akan perbuatannya....

* nak kongsi ni,petang tadi aku masak kari ikan kembung dan masak paprik ayam+sotong+udang+kacang panjang,last sekali masak nasi....hhhmm terliur tak korang...kalau tak pura2 terliur yerk....nak tunggu myhusband balik kerja,baru leh makan sama...

k by...gud nite bloggers semua

No comments: