mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, October 6, 2011

Penyakit Lupa Kembali Lagi

assalamualaikum dear blogger...
nak kongsi kat korang ni...malam semalam aku masuk bilik,fira dah menggelabah...nak tau dia buat apa? dia main purse ayah dia...nak keluarkan duit...akupun cakap kat dia..."ayah!! fira main purse ayah..."fira dah cuak dah masa tu...sempat pulak dia capai duit,pastu dia buang,kenapa fira buang...hehe maybe dia marah kat aku kot....lepas tu aku masukkan balik duit tu,pastu aku belek la sekali purse en suami...pastu aku ternampak lesen...dalam hati baru teringat...:aku rasa lesen aku mati bulan sembilan...cek balik lesen aku...rupanya dah lama mati 23.09.2011...hahaha.....selama ni aku pergi kerja hari2 ulang alik,rupanya bawak lesen mati ...so aku gelak sorang-sorang, nak cakap dengan fira kang tak faham pulak...nasib baik aku tak kena tahan dengan polis..

sebenarnya aku dah check dari awal lesen aku tu....tapi entah macam mana semalam baru teringat...boleh lupa pulak tu...penyakit lupa aku kembali balik la...hihi macam mana nak mengatsinya ni...help me....aku tak sengaja nak lupakan ko lesen..i am sorry...tahun depan aku reminder awal-awal..pasti tak akan lupa lagi....hihi

smile always :)

No comments: