mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, October 12, 2011

ikan gapi aku dah besar sikit...

assalamualaikum dear blogger... hari ni aku nak share pasal ikan belaan aku lah...lama tak cerita pasal ikan yang comel ni...sekarang ikan gapi ni tinggal berlapan dalam aquarium kat office aku ni...aku tengok ada yang besar,ada yang kecik...kenapa ikan aku tak sama besar yerk...padahal aku bagi makanan sama rata... dah lama jugak aku bela ikan gapi ni,sejak lahir hinggalah usia ikan ni dah cecah 6 bulan...ibu & bapak ikan ni dah lama mati,tinggal anak je yang aku masih bela...so sweet...biarlah ikan ni temankan aku wat kerja...

walaupun member-member aku dah keluar dari tempat ni....aku je masih disini juga..belum ada rezeki kat tempat lain...tak tau sampai bila aku disini...kita hanya mampu merancang, tuhan yang menetukan semua ni,baik buruknya kita terima seadanya...

jom layan ikan gapi aku yang molek-molek ni...


ni lah aquarium aku...comel tak ko hadoo...

nampak tak ikan yang paling besar tu...

kelaparan,mencari makan

ikan gapi paing besar,yang lain kecik-kecik lagi

No comments: