mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, October 31, 2011

selamat tinggal bulan oktober 2011

assalamualaikum dear blogger...
penat sungguh kita fikirkan perkara yang merumitkan...tapi apakan daya apa yang berlaku pada diri kita,mesti kena rempuh jugak atau selesaikan masalah yang merumitkan itu.Dalam fikiran aku lah, banyak perkara yang aku fikirkan...kadang-kadang stress memikirkannya...mungkin orang lain diluar sana sangat gembira dengan keadaanya,tapi aku masih kusut buntu dengan penantian selama ini...


jiwa yang tidak mudah berputus asa

sekarang!!!dah akhir bulan october 2011,esok dah bulan baru...sebulan lagi dah tahun baru....alamak....makin bertambahlah usia aku,makin bertambahkah rezeki aku??...tu semua ALLAH yang tau,kita hanya mampu berdoa dan berusaha untuk mencapai kejayaannya didunia dan diakhirat...amin ya rabbal alamin.

semoga bulan yang baru ini,dapat sinar kehidupan yang semakin cerah terhadap diriku dan seluruh manusia yang ada dimuka bumi ini...insyaallah...my buah hati (syafira, rezeki yang tak ternilai,sangat teruja!)

2 comments:

Cik Ecah said...

InsyaAllah...murah rezeki akak...Amin...:)

ayu sleeping said...

tq ecah