mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, October 12, 2011

gambar RAYA ( 2011) kami pulak

assalamualikum...hehe,mungkin aku dah terlambat nak letakkan gambar time raya 2011...saja nak wat kenangan di hari tua,dan diwarisi oleh anak-anak aku nanti...eh..eh anak-anak ke,anakpun baru sorang,insyaallah akan datang kalau ade rezeki...raya tahun ni syafira dah 2 tahun...sangat happy..sebab dia dah pandai lompat,berlari,memanjat pokok kelapa,opss...tipu je...raya tahun lepas dah pandai jalan tapi tak sepantas sekarang la...

meh layan gambar raya kami...

di pagi raya (1 syawal/30.08.2011)
fira & sepupu(sufi)

kami 1 family

bermaaf-maafan(terkelu lidah untuk berkata-kata)


Raya ke 2,beraya rumah kakak ipar di sungai nibong
nape mak tak pandang camera...cam wat tak tahu je

dari kiri: adik aku (nazira,dik no,tengah tu kak ipar,pastu adik ila,last sekali anak sapa tu..eh fira rupanya)

2 comments:

Mama Likha said...

set oren ye thn ni :)

ayu sleeping said...

ha ahhhh.....tahun depan tak tau lagi...set apa pulak