mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, October 28, 2011

pagi-pagi dah jem kat padang jawa

assalamualaikum dan selamat hari jumaat,dear blogger....
keluar nak pergi kerja, start kereta....
aku keluar dari lorong rumah aku...
aku toleh kiri....mak oiii jem siot....
hehe dalam hati otak dah terlintas,
confirm lambat la aku masuk office....
alang-alang lambat ,macam biasa la,
aku suka ikut jalan shortcut.....
pastu singgah jap beli nasi lemak,my faveret eat....
kata lambat, slow-slow la bawak kereta...(tipu je)
jangan harap la aku bawak kereta slow,
lambat ke cepat ke....laju tak laju la aku drive...


smapai office,nasib baik aku dapat parking cantik sikit...
kat bahagian depan...ok la tu....
korang cuba teka aku lambat berapa minit....1,2,3.....
haha yang pasti aku pecah rekod....tak pernah aku lambat cam ni..
8.06 minit der...sobs....haha pedulik hape...
ni office aku yang punya....cittt....

No comments: