mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, July 11, 2011

Best ke dapat baby Twins ni? Teringin la pulak...

Assalamualaikum semua pembaca setia ayu sleeping,hope you all sentiasa dilindungi Allah dan sihat sejahtera...kali ni cerita aku cukup menarik pada pasangan yang mahu anak kembar seperti aku..tapi boleh ke dapat,kata orang kalau dalam keluarga ada pasangan kembar,berpotensi boleh dapat anak kembar jugak..betul ke? itu semua ketentuan Allah,kita hanya merancang apa yang kita hajati.....dapat tak dapat semuanya kuasa Allah.Kita juga perlu banyak berdoa untuk mendapatkan zuriat yang sempurna...

tips yang aku tahu untuk dapat baby twins...

1. makan makanan yang kembar..seperti pisang yang kembar tu...pernah tengok tak,selain pisang tak kisah la apa-apa yang berkembar...
2. banyakkan membaca doa apa yang kita hajati...insyaallah dengan izinnya...
3. perbanyakkan minum susu, tak kisah la susu pekat ke susu segar ke...
4. membuat solat hajat...untuk di makbulkan apa yang di hajati... apa yang aku tulis kat atas ni,hanya sekadar berkongsi...kita mesti berusaha jugak untuk mendapat sesuatu perkara itu.yang penting doa...amin
jom layan twins yang aku kidnap di google...



aku rasa budak comel yang ni,budak yang sama bibawah nikot..

rambutpun sama.

kasut pink..i like

makan sama...hehe

sangat comel ikat rambut 2 camtu

p/s: aku suka sangat kalau dapat anak kembar seperti di atas..tapi aku tak bersedia lagi la..tunggu aku betul-betul bersedia untuk dapatkan anak seterusnya.

ok by semua..

4 comments:

Mrs. Norrie said...

hehehhee.....
best memang best...tapi nak jaga kene ada kekuatan mental yg maximum...

Rohaizam Rosli said...

huhu.... comel anak2 kembar dalam gambar tu... huhu...~~~

ayu sleeping said...

mrs norrie:bersusah2 dhlu,berseng2 kemudian...tabahkan hati..
rohaizam:memang cute..gerammmmm...

Cik Ecah said...

aruah abah sy kembar ;p

sy pun ada angan2 nak anak kembar hahaa...

berangan jer lebih kawen pun lum!haha maluuu