mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, July 4, 2011

Gambar Hari Bahagia Tomok & Ayu, sangat sweet

assalamualaikum semua,semoga sihat yerk...sapa tak tahu tomok dah kahwin,sila angkat kening...sapa yang belum tahu dan belum tengok gambar perkahwinan mereka...sila lah lihat di bawah...mereka berdua telah diijab kabulkan pada 1 july 2011...bersamaan hari jumaat...aku sebagai blogger yang tak berapa pemes ni, nak ucapkan selamat pengantin baru,semoga berkekalan hingga akhir hayat,pada tomok dan pasangan yang sama nama dengan aku jugak Rahayu...huahua..kebetulan,memang cun la sapa yang nama rahayu ni...(dalam hati,perasan kejap)opppsss sorry korang.terpuji pulak diri sendiri..jangan menyampah ye dengan aku...jom layan gambar mereka yang cantik tu...seperti namanya...

cantik la bilik pengantin...

ni gambar masa khatam al quran

wahhh tunjuk cincin,aku pun hado!

zoom dekat lagi...sukanya mereka...akupun turut tersenyum sendiri
.
sangat secocokkan!

sangat teruja,yang design baju ni...

ni time ayu kena solek...

manis,ada lesung la kat pipi dia...aku pun hado gak,tapi belah kiri,ko hado!?

bagai Raja sehari

sempat lagi berpossing

sedapnyaa..nyumy...

kesimpulannya manis sungguh kurma itu...

semoga kamu berbahagia selalu...

2 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Cantik! cantik! cantik!...

Noor Fatin said...

mereka sangat sepadan!