mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, July 13, 2011

inai di kuku

assalamualaikum semua pembaca setiaku..

harap-harap korang sihat yerk...


hari ni aku nak share pasal semalam...


aku pakai inai...


member aku yang pakaikan...


tapi tangan kiri je...


lama jugak la aku tak contengkan kuku aku ni...


korang suka pakai inai tak..?

aku suka pakai inai kat kuku je...

leceh la nak pakai inai cam nak kahwin tu...


nanti orang ingat aku baru kahwin pulak...(padahal dah kahwin)hehe senyum sopan :)

tengok la pict inai aku sebelum dan selepas

tara ni la inai yang aku cerita tu...

lama jugak la aku nak tunggu inai tu betul-betul kering...dalam 20 minit ada kot..

selepas dicuci...hasilnya..nampak tak? merah gitu...

harus ada gambar aku..dalam ini cerita

2 comments:

Shu Shinju said...

shu suka sgt pakai inai...suke...suke... kalau boleh hari2 nak tgk kuku ni merah jer ngan inai...

ayu sleeping said...

yeke....suka jgk