mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, July 11, 2011

kasut yang ku sayangi..

assalamualaikum blogger..

mood tengah hari tadi...(malu+panas+bengang) hahahaaaa....

sedang aku berjalan..

tak sangka malang tidak berbau...

aku terpelecok...

pastu kasut aku tercabut pulak tapaknya...

aku rasa malu tiba2...maybe ada org perasan kot...

tapi buat-buat orang tak perasan la...(dalam hati macam2 perasaan ada..)

kasut lain tak de pulak dalam kereta...dammmmm.....

nasib baik parking kereta dekat dengan tempat kejadian...

time tu aku kat luar lepas simpan duit dalam ASB...

huhhhhhh...balik office,nasib baik kat office ada selipar..

balik umah pakai selipar sudah....

hahaaaaaaaa...

No comments: