mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Sunday, September 18, 2011

Raya tak jadi! syok giler,gelak sakan aku dibuatnya.

assalamualaikum dear blogger..bertemu lagi yerk.syukur alhamdulillah..nak share semalam hari yang penuh gelak tawa,tapi dalam kegembiraan,ada terselit rasa sedih,hampa....(tu aku je yang tahu)semalam aku,en suami dan fira tengok wayang kul 2pm...memang best cerita yang digadingkan dengan saiful apek senario & johan raja lawak....memang betul-betul best...sapa yang tengok mesti rasa nak tengok lagi,tapi aku tunggu vcd keluar baru aku beli...sedap der ceritanya...


so apa lagi...sapa yang belum tengok movie ni...pi lah tengok..sapa rasa strees,peras menonggeng bagi couple-couple yang gaduh,terpisah tu...tengok lah movie ni,mesti anda tergelak punya...hahahaaaa....memang best...tapi HANTU BONCENG tak tengok lagi...dah lama pulak cerita tu berlalu..beli cd sudah...

No comments: