mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, September 7, 2011

belum kesempatan nak upload gambar raya...

assalamualaikum dear blogger...rasa rindu di hati pada blog aku ni...kesian dia...balik-balik entry lama...sorry ye u alls...nak kata bizi,ada jugak la sikit-sikit,tapi aku de penyakit M tiba-tiba..hari-hari buka blog,bukan nak update sekali...MALAS tahap Gaban...isshhishhh,tak sangka hari ni dah raya yang ke 9...hehehe selamat hari raya korang...semoga raya tahun ni disambut dengna penuh bermakna...kalau tak bermakna,buat-buat bermakna la...dont sedih-sedih di bulan syawal ni...kena ceriakan diri...senyum selalu...dont masam-masam


sebenarnya aku nak sangat masukkan gambar raya...sampai ke hari ni belum lagi de masa...sapa yang sudi nak tengok gambar raya aku..tunggu kemunculan dalam minggu ni atau minggu depan...ceh bajed femes pulak....akupun tak tau nak letak gambar apa dalam entry aku ni....

hehe asik gamabr aku je dipaparkan...amek ko aku tepek gambar baby comel

2 comments:

Cik Ecah said...

ecah pun kdg2 dtg penyakit M tu...haha....

orait...tempek bnyak2 gambo raya yea...he3

ayu sleeping said...

hehehe..tq ecah