mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, July 20, 2012

persiapan baby dan sambut bulan puasa ketika hamil

assalamualaikum dear blogger,aku seperti biasa sihat,perut dah semakin membesar..hari ni pulak ada buat makan2 kat office...so makan la sepuasnya,sebab esok dah puasa,tak leh makan kat office....aku kuatkan hati jugak untuk berpuasa walaupun kandungan baby dalam perut dah nak masuk 9 bulan..horeeeeyyy...dah lama tunggu saat2 ini..bila2 je leh bersalin...tapi aku leh ke puasa penuh,tengok la keadaan..

persiapan babypun dah siap,semua dah masuk dalam bag baby,seperti baju baby,barut,napkin,towel,pampes pet-pet,baby wipes,set mandian dan minyak yu yee cap limau...semua siap,tapi lum masuk dalam kereta je...

persiapan ibu,satu hapepun tak kemas lagi,,,,nnt aku buat la...jap je barang aku tu.....
pk dis
kesempatan ini aku nka ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan....semoga puasa tahun ni bermakna dalam hidup kita semua.....

No comments: