mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, June 8, 2011

taman permainan seksyen 7 shah alam

assalamualaikum semua....aku muncul kembali....sapa cakap aku tak da,mesti ada...inilah tempat aku meluahkan sesuatu perkara yang terlintas dalam fikiran aku,terpendam apa yang aku rasa dalam hati....so apa yang aku kongsikan dalam blog ni adalah cerita yang penuh erti suka duka dalam kehidupan aku, biarlah blog ni sentiasa bersama aku...tak pernah jemu jengok dia(oh blog)..

okay,berbalik pada tajuk di atas...ari tu aku bosan-bosan,aku siapkan diri aku dan si kecik aku,pergi taman mainan...time aku pergi tu ramai gak la,best kot tempat tu,ada alat senaman yang dekat gim tu...tapi yang simple-simple je,tapi masa tu aku tak terai lagi,sebabnya akukan seorang yang pemalu di tempat baru,so aku tengok je orang..lagipun aku bawak si kecik tu,susah aku nak bergerak kang..

reaksi fira dapat main kat situ,sungguh gembira...asyik nak main gelongsor je...penat aku layan,lama jugak la aku melayan si fira tu,sampai nak dekat pukul 7pm dia tak nak balik,aku ajak balik dia geleng-geleng kepala,pastu nangis,haaaa sudah....dalam hati(macam mana ni,x nak balik pulak,orang dah la ramai malu aku)so apa yang aku buat...macam biasa la aku pujuk dengan ayat power aku..hihihiiiiiii....senang je....sure tak nak balik lagi kalau aku datang kali ke dua...confirm... di bawah ni,de sedikit pic yang aku sempat snap...layan yerk...

ni lah tempatnya,yang macam alat senaman tu,aku tak snap,sebab ramai orang test power..

ibu suruh pandang camera,dia pandang orang kat situ...

wat muka selamber dia je...pandang tempat lain lagi...

one more...tak pernah datang kat sini,fira cam jakun sikit...ngeee

wek:P aku suruh ejek...sikit je dia keluarkan lidah dia,sweet la tu konon...

pandang tempat lain lagi,aku je la yang syiok sendiri..


ok tamat di sini sahaja..
tqvm kerana baca cerita ayu sleeping
by..

No comments: