mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, June 15, 2011

Thanks Nuffnang,semoga bertambah maju!

assalamualaikum semua,hari ni aku nak cerita pasal iklan yang tengah popular sekarang dikalangan blogger,iaitu nuffnang,kebanyakkan aku baca blog-blog,mesti ada iklan ni...termasuk aku...akupun baru jugak dalam iklan nuffnang,orang kata nuffnang ni lumayan kalau kita pandai buat tarikkan,kalau orang klik kat iklan nuffnang kita dalam blog tu,dapatlah ganjarannya...kalau banyak orang kunjung,lagi banyak kita dapat,tak sia-sia kita berblog...boleh cecah 1k,2k,3k....bestkan...rasa teringin lak,tapi aku ni sapa, nak cecah ribu riban cam tu,dalam mimpi je lah...tapi alhamdulillah dalam akaun nuff aku ada lah jugak duit yang nuff bagi,terima kasih sangat-sangat..kalau banyak leh simpan tuk masa depan anak aku kalau aku dah tua nanti..hehehe..


aku baru tau logo cam orang tengah menjerit tu ada maksud tersendiri,ni pun aku tau dari blogger lain,mintak share ye...sorry kalau marah
Logo Nuffnang tersebut ada ilustrasi orang yang meletakkan tangannya di mulut sambil melaungkan sesuatu.

Ini menunjukkan melambangkan usaha untuk meningkatkan kelantangan percakapan dan juga melambangkan aktiviti kedua-dua pihak blogger dan pengiklan.

ok tu saja..


4 comments:

Noor Fatin said...

yeah suka nuffnang jugak ;D

ayu sleeping said...

heheee..sama2 lah kita

Unknown said...

smoga terus maju kehadapan...

ayu sleeping said...

tq....