mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, July 31, 2012

37 minggu usia kandunganku...

assalamualaikum dear blogger semua,puasa tak hari ni...setakat ni aku tak ponteng lagi puasa,masih boleh bertahan..hari ni baby dalam kandungan aku dah 37 minggu..rasa2nya bila la baby ibu ni nak keluar,ibu dah tak sabar nak tengok baby lahir..memang tak sabar...bilakah masanya akan tiba....berdoa dan terus berdoa, supaya dipermudahkan urusan bersalinku, dan kurangkan kesakitan semasa saat nak bersalin..amin ya rabbal alamin...

semoga apa yang aku hajati selama ni termakbul dengan keizinannya....tuhan sahaja tahu perasaan ibu mengandung seperti aku dan di luar sana..so kalau nak mempercepatkan proses baby nak keluar,aku kena la banyak berjalan2,takkan jalan2 je kot...shopping la sekali...tapi kalau en.suami nak ajak berjalan, malam2 ye...kalau di siang hari,nanti cik isteri keletihan, kalau malam2 leh singgah2 beli air....hihihi....

persiapan baju raya firapun tak beli lagi,..(tahun ni persiapan raya anak beranak,semua ready made) cian anak ibu sorang ni..hari2 minta baju raya,kasut raya,bunga apipun dia minta gak...semangat anak aku nak beraya tahun ni,tapi ibu tak dapat join la raya tahun 2012 ni...ibu dalam pantanglah fira,tak leh keluar berjalan...ibu kena jaga adik baby kat rumah...

ok by semua

No comments: