mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, February 2, 2011

Tahun ARNAB (2011)

(*-*) salam semua...harap2 sihat yerk...bosan2 update la blog..ari ni aku hepi sbb ari last aku keja sbb esok dah cuti ari khamis, jumaat,sabtu & ahad, sbb pe yerk cuti??...Gong Xi Fa Cai la....pastu lik kg ari jumaat tgh ari,niat dihati nk lik kg ari khamis,tapiiiiiii.......my honey keja lak,die kena bukak bengkel...ari jumaat br leh blik...niat dihati gak nk lik kg dulu ngn syafira ber2,tapiiiiii....cian plak kt die sorng2 kang....x best klu lik kg 2 ari 1 mlm je,x puas opah ngn atuk nk bermain ngn cucu,....nk lama cikit dlm 4,5 ari ke...tapiiii..... susah ckit klu my honey dah bukak bengkel motor,die kena tumpukan pada bisnes die tu...klu byk cuti,x dpt la customer byk2 nk repair motor....ssb tu susah ckit nk lepak2 kt kg lama2...mak ngn abah kt kg pn da fhm semua tu....kerja nk wt cm nekn ..nk cari rezeki lbh tuk keluarga...

(*-*) Tahun ni gak tahun arnab,tahun aku lahir la....i like rabbit.....chomel,cute......kpd kaum2 cina di luar sana gong xi fa cai...selamat tahun baru cina....kate satu malaysia....mesti la kena wish gak kt org2 yg menyambutnye....tongtongtongcang,(smbil menyanyi ngn penuh gembira)..pastu aku jeles sgt kt my honey,,die da start cuti ari ni.....smpai mggu dpn ari selase kot...cm die plk yg nk menyambut....hmmm hampeh tul la...seronok la die bersuka ria dirumah,petang gi bengkel....huaaahuahuaa....ok cukup setakat ni....bila2 update lg yerkkkk...sblm tu korang tgk la rabbit yg cute2 tu.....

(rabbit ala oren)

(rabbit ala putih gitu)

( rabbit ala putih+hitam)

(rabbit ala kacuk2..)

(rabbit ala kelabu.terconggok je...sweet)

(ni haiwan sesat ke pe ni...akupn confius cat or rabbit,korang rase?)

P/S: dulu aku pernah bela arnab....mmg best,die suka toing...toing..lompat2,klu nk tangkap die susah ckit la....korang tau x arnab ni leh mkn...tp aku lupa la aku penah mkn ke x....klu yg pelik2 ni...aku xmkn....

No comments: