mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Saturday, February 26, 2011

BALIK SUNGAI BESAR

*_* salam semua kepada pembaca setiaku....harap2 korang sihat hendaknye....cerita hari ni nak cerita pasal ayah aku dah keluar dari hospital klang.semalam petang aku tengok ayah & mak,mak cakap ayah dah leh balik...tapi aku suruh mak tidur padang jawa dulu..esok pagi baru gerak.....kok..koko..kok,setelah pagi, ayam pun berkokok,tandanye dah pagi la...hahaha, dalam kul 10 am...aku antar mak & ayah lik sg besar...mak dah rindu sangat2 kat umah....kat itik2 die...& adik yang kena tinggal...tapi semua dah besar2..dah pandai bawak diri....

*_* 11.33 AM sampai sg besar mak terus ajak aku pergi pasar sg besar...nak beli lauk2 & sayur,nak masak tengah hari....selepas makan semua dah siap....duduk kejap lepak2,dalam kul 3 lebih cam tu la....aku gerak nak balik klang plak....4.33 pm sampai umah padang jawa....nasib baik aku sorang2 dalam kereta x mengantuk...........dah lama x drive sorang2 lik kg...selalu my husband yang drive....hihihiiiiii...die x dapat temankan aku sebab die kerja....nak cuti...sayang lak...so cuti yang ade...simpan tuk perkara yang lebih penting yang x dapat elakkan...kelakkkk...so sudah habis ini cerita....hakcipta terpelihara aku.......pa by : )

"


"

"
----------------------TAMMAT-------------------

No comments: