mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, February 24, 2011

HOSPITAL KLANG

Salam semua....harap u alls sihat sejahtera walafiat...status aku 2,3 ari ni kurang memuaskan,tekak perit,selsema pulak tu....my syafira pun sakit tekak,demam dah ok...cian tengok die malam2, nak tidurpun kurang selesa sebab tekak die sakit,asik menangis je...ni nak story ckit pasal ayah aku kt hospital klang,minggu lepas ari sabtu masuk wad..ayah aku sebenarnye de penyakit kencing manis,kesan kencing manis ni kat buah pinggang....kaki jadi bengkak,macam orang kena belasah gayenye...so ayahku dah x dapat bertahan cubelah ubat hospital...cuci buah pingang,semalam petang aku tengok die tengah cuci darah lak....cian pulak aku tengok die....bila la nak sihat,nak lik umah,dah la ayah aku x berapa nak suka duk kat hospital...sabar je la...dugaan dari ALLAH...de hikmahnye...berdoa lah banyak2 supaya cepat sembuh....

2 comments:

nuzurzaradeon said...

Sabar Cik Ayu..ni nak share sikit..mak saya juga ada penyakit kencing manis..tapi sekarang gula dalam badan sangat terkawal..mak tak g sepital or klinik..mak g homeopathi..banyak membantu dalam memulihkan penyakit..penyakit apa2 pun leyh g check sana..saya juga peminat homeopathi...suruh la ayah awak cuba..dalam mengubati penyakit ni, kita tak boleh dgn 1 cara saja..cuba byak cara..spaya kita dapat jln pnyelesaian..x der penyakit yg leyh ubat ayu....

ayu sleeping said...

tq atas keterangan awk ye..skrg mak awk dah ok ke...ayah ayu dh cube try ubat kg jgk...dh mcm2....x tau la mgkin efect pada ubt jgk kot...