mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, August 1, 2011

bunga Ros Membuatkan aku terharu...

assalamualaikum...dear......--- you mula-mula nak cari wallpaper bunga ros,tiba-tiba teringat,kisah dulu kala,time disekolah menengah,time tu aku from3,pada tahun tu jugak sekolah aku ada wat hari kantin,sapa-sapapun leh datang....memang seronok la...kelab aku ada bukak kedai gak,tak silap aku kitaorang jual ayam goreng ala kfc,pastu jual minuman float...mesti korang pernah minum,sedap jugak,air gas(tak kisah lah air gas perisa apa)+ ais krim,mambles,kadang-kadang tu ingatan aku kuat jugak,peristiwa,kenangan pahit manis ada jugaklah ingat sikit-sikit,berbalik pada cerita yang sebenar...

(suka color oren & merah)

aku rasa terkejut,terharu,gembira,suka...sebabnya ada seorang mamat ni,(memang aku kenal dah)aku tak tau la dia syok kat aku ke tak atau saja nak bagi aku benda tu sebagai tanda persahabatan,nak tau apa?.....sejambak bunga ROS...akupun amek la apa lagi,hehehehe aku suka sangat kat bunga tu,sebabnya fisrt time dapat dari seseorang yang bernama lelaki...hiiiiii,akupun terus cium dia,ehheehhh bukan cium mamat tu la,bunga ros yang dia bagi...senyum sampai ketelinga beb...(time tu cam batak sikit)...so buat kerja tu dengan hati yang penuh gembira..setibanya sampai rumah cepat-cepat letak bunga dalam air pastu bak kata pepatah orang,kalau nak bunga ros tu tahan lama,letak la panadol,dalam seminggu cam tu,ros tu segar je memanjang...akupun letak la sebiji panadol...sorry ye korang,cerita aku ni tak ada perenggan pulak...tapi fahamkan..heheeee..apa yang aku cerita tadi,setakat nak kongsi dengan korang,supaya kenangan tu tetap dikenang, dalam ingatan sanubariku..(hehehe tiba-tiba aku senyum sorang-sorang)gila ke apa?!!!!!!!!!

sekian

No comments: