mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, August 23, 2011

semakin dekat nak raya semakin malas nak wat kerja

assalamualaikum semua....happy 23 ramadan,mesti semua orang tak sabar nak rayakan...asyik teringat kat kampung halaman je..aku cam biasa lah raya pertama baru gerak ke kampung sungai besar...tiap tahun lah mesti kena raya klang dulu....Raya ke 3 kena lik klang balik...aku rasa macam sangat sekejap aku di kampung halaman dengan adik beradik aku....makin hari,makin malas pulak nak wat kerja..buat yang mana penting je....

raya time zaman single sangat best....suka hati nak cuti raya bila,nak balik rumah sewa bila....dah jarang nak tolong mak masak-masak kat dapur...pasang langsir,lap tingkap,kemas rumah...sungguh bahagia hari tu...tapi semuanya hanya tinggal kenangan.mak abah,adik,abang,sorry tak dapat tolong korang kat kampung time menjelang raya...mak aku sangat memahami aku sebenarnya...dia nak aku duk lama sikit kat kampung...tapi apakan daya...nasib telah berubah..lagi dah berumah tangga...panjang tangga,panjanglah ceritanya...hehehe...no sadis-sadis ye...sapa yang rapat dengan aku....tau lah perasaan aku..

biarlah aku menghappykan diri aku sentiasa...no sedih-sedih...tapi kalau tak dapat bersama dengan orang yang kita sayang..mau tak sedih...hmmmm...tuhan saja yang tau perasaan terpendam di hati...sekarang saya sangat happy,sebab dah 3 tahun saya hidup bersama en husband yang tercinta,bertambah gembira lagi,apabila kedatangan my little princess fira....rasa terubat jugaklah kesedihan yang orang tak nampak pada diri aku...

No comments: