mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, May 14, 2012

Kalaulah dapat laici yang manis,memang nikmat...

Assalamualaikum dear blogger dan pengunjung semua yang melawat blog ni...hehe tetiba aku muncul tanpa bayangan...rasa rindu semacam dengan my blog..hope korang semua sihat,aku seperti biasa sihat,cuma selsema je...nasib baik sakit tekak dah baik...

esok genap kandungan aku masuk 26 minggu,bila aku nak scan baby ni....tak sabar rasanya nak tau baby boy or girl..hari ni jugak aku dah puasa 5 hari,maknanya lagi 2 hari lagi aku nak ganti...hehehehe...nasib baik perut aku leh bertahan sampai waktu maghrib....setakat ni ok la..

hehehe...nampak tak kat bawah ni bauh apa,takkan korang tak kenal,laici la....aku mengidam nak makan buah laici la...sedapnya kalau dapat makan...nak suruh en. suami pergi carilah...nak jugak....tak kira...akan ku dapatkan jugak..hehehe tunggu ye buah laici...


sebenarnya banyak lagi aku nak makan tak dapat,,,tak pe yang lain kemudian...kita ikut step ye....jangan takut banyak lagi masa nak makan,jangan terlebih makan sudah....kang lain jadinya....kita kena jaga juga berat badan ketika mengandung.....ok lah aku harap sangat semoga baby dalam perutku sentiasa sihat dan cergas...jangan nakal-nakal ye....cian kat ibu...

ok la korang semua,tq kerana sudi baca nukilan sy.
by..

No comments: