mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, November 18, 2011

ada jugak seni aku untuk melukis..


assalamualaikum....
di pagi jumaat yang indah...

dear blogger,tiba-tiba hati aku nak jadi seorang pelukis pulak....eceh-eceh boleh ke? boleh kalau kita sentiasa berusaha,pastu akan dapat pencapaian yang terbaik...tapi setakat nak lukis gambar pokok,ayam,angry birds tu boleh la....senang je...hasilnya dibawah ni....walaupun lukisan aku ni tak berapa nak cantik,tapi dalam hati aku tak seburuk lukisan yang aku lukis untuk tatapan korang semua...aku lukis gambar tu guna mouse,gi kat start-all programs-accessories-paint...ni baru lukis kat PC,kalau lukis guna tangan dan hati maybe cantik sikit kot....




dulu masa tecik-tecik suka jugak melukis kartun...tengok gambar kartun tu,pastu lukis....kalau nak lebih cantik lukisan tu,,,kita tekap...maknanya kita letak kertas kosong kat gambar yang nak lukis tu,pastu kita ikut je balik hasil tekapan itu...korang faham tak...kalau tak faham..abaikan je la...buat faham sudah....

1 comment:

Zehan Ilyana said...

haha...comelnye lukisan tu..
*saya buat2 faham je* kekeke