mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, September 29, 2011

Slot Akasia (SOFFIYA) TV3

ASSALAMUALAIKUM?... semua pembaca setia....hari ni nak cerita tentang drama ni,memang aku suka tengok setiap malam...tapi aku kesian kat TIZZ ZAKIAH(soffiya) sangat-sangat...kalau korang nak tau cerita tu best ke tak,pukul 7.00 pm- 8 pm setiap isnin - khamis,Tv3..cuba tengok...bagi aku,aku suka tengok cerita menghayat hati ni....

Sinopsis slot Akasia Tv3 SOFFIYA
Drama Soffiya yang bersiaran di tv3
telah menarik begitu ramai peminat drama melayu. Di bawah ini saya tuliskan sedikit sinopsis kisah drama Soffiya melalui slot akasia di tv3..

Ikuti kisah Soffiya, seorang gadis lincah dan periang yang tinggal di sebuah kampung bersama bapanya, Sulaiman seorang doktor dan ibunya, Aishah, yang sering menghadapi masalah kesihatan. Selepas satu kejadian hitam, rutin kehidupan Soffiya mula berubah termasuklah sikapnya yang lebih suka menyendiri dan sering kelihatan murung.
Nasib buruk terus mengikuti Soffiya ke mana sahaja dia pergi hinggalah dirinya meringkuk di penjara. Baru mula mengenal erti cinta..

Namun,Soffiya terpaksa merelakan pemergian kekasihnya ke luar negeri. Setelah berkahwin dengan seorang jutawan yang penyayang, ketabahan Soffiya diuji sekali lagi apabila cinta pertamanya merupakan anak tirinya sendiri. Bagaimanakah Soffiya mengharungi konflik demi konflik yang melanda dirinya?

No comments: