mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, August 15, 2011

teringin nak makan ikan keli berlada la....sedapnya..

assalamualaikum dear blogger,hope kamu sihat dan diberkati semua...gedebup..gedebab,dah puasa yang ke 15 hari..rasanya masa berputar begitu pantas....semalam buka puasa korang makan apa??ce citer...aku makan roti john,ikan siakap,ayam masak berempah..semuanya sedap-sedap...tapi aku makan tak banyak sangat kot...makan sikit-sikit je..kalau agak-agak lapar,sambung balik...hehehe..

malam tadi aku tengok perlawanan badminton Lin dan vs Chong wei...aku memang dah agak dah lin dan mesti champion punya..memang handallah dia...kagum pulak aku tengok kehebatan dia,steady je dia main..kesian chong wei,maybe tak de rezeki buat dia...walaupun dia bermain dengan bertungkus lumus,nak kalahkan Lin dan yang 4 kali menang piala dunia...sangat teruja aku dibuatnya...tahnih Lin dan dari pemain China..

berbalik pada tajuk yang sebenar,rasanya aku dah lama tak makan ikan keli,tak kisah la masak apa-apa...yang pasti akan aku dapatkan jugak ikan keli berlada pada petang ini...sebenarnya macam ni ceritanya petang semalam,syok-syok aku lipat kain..tiba-tiba dalam fikiran aku terlintas nak makan ikan keli,so sampai hari ni aku masih teringat padanya...sampaikan aku buat entry khas istimewa ikan keli berlada...ha sudahhh mula la aku ni merepek...

No comments: