mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, August 26, 2011

sahur makan ala kadar...

assalamaualaikum dear blogger...korang nak tau tak subuh tadi aku bangun sahur kul berapa...memang kadang-kadang tu aku tidur mati...nasib baik aku tersedar nak bangun sahur....aku tengok jam hanset banyak kali...betul ke pukul 5.30 ni...kelam kabut aku bangun,tengok jam kat luar..memang betul aku dah terlajak bangun sahur...cepat-cepat aku kejut en husband..pergi dapur terus capai pinggan..laju-laju aku makan nasi....air teh o" tak sempat pulak nak buat,air pun tak panas lagi..minum air sejuk je...jadilah....buat isi perut,ambil keberkatan bersahur...

fira baca buku sebelum tidur....cehhhh

kat office ni...unit lain dah minta maaf kat unit kita orang...bagus betul la dorang ni...member pulak ada yang half day..nak balik kampung katanya..bestnya...aku tak boleh nak balik kampung sebelum raya...kena raya sini dulu.....hmm,wat kerja dah tak mood....tinggal berapa kerat je kat office ni....

persiapan raya,macam kasut,dress fira,semua dah selesai..
tinggal baju kurung je tak selesai lagi....lambat la....nak basuh lagi.....
yang lain semua dah beres,tinggal nak masukkan duit raya dalam sampul je...ngeeee

SELAMAT HARI RAYA KORANG,KALAU BALIK KAMPUNG,HATI-HATI DI JALAN RAYA INGAT ORANG TERSAYANG,KALAU BERAYA LAK,INGAT JANGAN MAKAN TERLAMPAU BANYAK...TERSEKAT PULAK KANG....

No comments: