mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Monday, January 24, 2011

SAMA CANTIK SAMA PADAN

Salam semua pembaca setia blog ni....ari ni aku nk update tentang pasangn yg agak hot lg meletopp....korng tau x sape yg baru2 kawin...x tau ciannye...meh aku bg tau la,nntkn nangis x tentu pasal lak...yg pemain bola abg adik tu...Zaquan adha & Ayu Raudhah telah diijab kabul pada 21.01.2011...tarikh nikah pandai drg pilih....mmg cun melecun la.bertuahnye badann...(dlm ht jelesnye tgk perkahwnn dorang).mula2 aku tgk pic dorang sungguh tertarik menarik hati aku tuk melihat lg....aku mane suka nk update perkhwinn org....sekali aku pandang pasangn secocok tu terus aku nk kongsi kt korang gak...cantik ya rabbi...korng tgk la sndiri pic kt bwh ni...

(ngeeee... sungguh tinggi kasut dieee..)

(mcm pinang di belah 4)

(eeerrmm sungguh terharu di buatnye..)

(cantik ukiran tgn die,bungapn cntik,semua cntik la...jeles la cm ni )hikhikhikkk.

(tengok pelamin die..sungguh menarik tertarik...)

(time potong kek,"nk ckit boleh"...)

(asal duk jauh2...rapat la lg)

(manisnye senyuman sbb cium bau ros yerkk.)

(x tau nk tulis pe....mmg lawa siot)

(alaalaalaaa....so sweet ayu...name dah sama...tp die lg cantik lo..)

(suasana yg dinantikan oleh semua org...)

(cincin tuk pengantin pompuan)

(sekali lafas je tau....jgn x caye....baik pnye org)

(dh leh pengang2 la...dpt cincin syoknye)

( dpt mas kawin lak...untung jd pompuankn....semua dpt..alhamdulillah)

p/s:klu korng nk majlis perkahwinan yg gran cm ni kumpul la duit byk2 sekali seumur hidup tau...ataupn x yh simpn duit...cr lelaki yg kaya sudah,tok sah nk pening2 kepalo....hukhukhuk...

No comments: