mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Wednesday, January 26, 2011

meh dengar cerita saya

* salam semua....ari ni nk update pasal pe yerk...ooooo....ari ni aku jg kaunter...selesai sudah tugasku ngn public...kadang2 bosan gak jg kaunter...kadang2 best...akupn x tau knpe ngn aku,mungkin sebab mood kot...klu aku bertukar mood mesti sebab2 dipersekitarn sekeliling kurang bagus...kadang2 jugak aku mls nk amek tau pasal org2 kt sini...
Minggu ni aku gembira jgk la sbbnye 1 hr je jaga kaunter dlm minggu ni....best sgt2,klu blh ari2 x nk mengadap public di luar sana....pastu klu public yg mcm2 ragam paling aku tertekan...klu dpt yg sempurna....ok la..x de la dlm hati nk merungut je...

* paling x suka klu org tu depan tunjuk baik,belakang cam hampeh ....jg tepi kain org....tu nameye hipokrit....mmg la diri kita ni smue x sempurna...x kisah la dr segi pe...tp jgn la sesuka hati mejaja cerita org...tu namenye mengaibkan seseorg itu...aduuuhhh...kan aku dh jd ustazah..membebel x tentu pasal...

* Jangan la suka sgt buruk sangka kt org...x baik...jd la org baik disisi org yg lebih baik...abaikn atau buat dono je pe org ckp pasal kite,yg penting kite wt keja kite sudahhhh...sebenarnye malas nk pikir pasal ni...tp aku asik nk luahkan je kt blog ni...kt sini lah tempat aku nk luahkan perasaan yg x leh nk simpan kt hati ni lama2,nnti jd gila plak aku ni kang...

* semua kejadian yg kite hadapi ni,kite kena tabah,hadapi ngn penuhhhhh kesabaran hidup...ape yg terjadi baik ke buruk ke,,,,dugaan hidup,de hikmahnye....normal la...semua org de masalah...so kenalah selesaikn masalah tu ngn slow2...jgn berputus asa.........berusaha hingga capai matlamt hidup..pe yg penting bijak melaksanakn ape2 perkara...pic di bwh tiada kena mengena ngn ini cerita yer,sekadar cuci mata anda semua..

Lisa Surihani (shomellnye die,suka tgk die sweet)

Shila Amzah (suka tgk die,berstyle)

Nora Danish (suka tgk die berlakon)


p/s:jgn la engkau tangisi pe yg terjadi,tangisilah atas sebab kegembiraan yg dikecapi
(shhhuuuttss...de bakat x nk jd penasihat atau kaunseling...hikhikik asik berangn je aku ni)


No comments: