mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, January 25, 2011

Merah Jambu Yang Menawan

Salam semua pembaca setiaku.....terima kasih kerana sudi lagi menjengok2 kt blog ni..kali ni nk update tentang bilik yg berwrna merah jambu...korng mesti suka sgt ngn color pink2 bling2 nikn....tipu la klu korng x suka....color pink ni cantik,lembut hati klu memandng....klu aku beli baju tuk fira mesti nk color pink2 ni....isshhhhh...dh teruk da aku ni...pastu beli la color purple ke,blue ke...red ke...jgn redmummy sudah....korng kenl x...die la bloggers yg terkenal gak.....baru2 ni de citer hot pasal die....meletopssss...

Aku jgk impikan bilik yg bercolor pink n
i sgguh menarik tertarik kau mmg debombbb....mungkin aku akn buat untuk my princess fira....bila dh besar die de bilik sendiri....x yah nk menumpang bilik ibuayah tersyg...klu nk tdo leh je.....ibu kasi je....x de masalah...bila la aku nk dpt bilik yg secantik tu...korng tau x aku ni kuat berangn....klu x berngn x dpt merasa pe yg kite impikn....tul x...so kite kena berangan-angan mat jenin...hikhikhikkkkk....korng tgk la pic kt bawah ni...cunkan....besarpn besar,selesa nk tidur...lepak2....

(ni cantik tp cam sempit pulak)

(klau ade ank dara sesuai la tuk bilik ni...)

(ni ala2 inggeris....i like)

(nngggee ni comel...simple)

(ni almari serbaguna color pink)

(laci barbie...tuk fira leh la ni)

(i like it....cantik2,besoooo pnye...luas pandangan)

(tersusun rapikn bilik ni....)
p/s:semua cantik2 belaka.....

No comments: