mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, July 26, 2011

Gambar Majlis Perkahwinan Nurul Syuhada Nurul Ain & Raja Amir

assalamualaikum dear blogger,hari ni aku nak share koleksi gambar pengacara TV3 yang manis tu..dah jadi isteri orang dah,walaupun aku terlambat nak share,tapi aku tetap nak buat jugak entry ni,tak kira...sebab aku suka tengok pengacara ni,so sweet...dengan senyuman yang menawan,memang ada pakej la..sebab tu Raja Amir terpikat kot...cehhh ni andaian aku je...jangan marah...korang perasan tak pengacara terkenal ni macam muka artis bollywood,cuba teka?tak tahu! pretty zinta la,lesung pipitpun sama sebelah kanan,..memang serupakan..sangat padan mereka berdua ni..semoga kekal hingga akhir hayat dan bahagia selalu..

jom cuci mata tengok gambar pernikahan mereka, di bawah ini..


No comments: